başlık

Total Pageviews

Takip ettiklerim

başlık

Webmaster

LinkWithin

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Followers

Bu ay en çok okunan başlıklar

Merak ettikleriniz vardır belki

Saç modelleri ve bakımı hakkında

Bayramın İlk Günü Nasıl'mı Geçti ?

Merhabalar Güzel mi Güzel , Sevgili mi Sevgili Okurlarım Size Bu Gün Günüm Nasıl Geçti Biraz Ucundan Anlatmak İstiyorum.

Bugün Bayram Bildiğiniz Üzere Tatlı Bir Koşusturma Vardı Bizim Fakir Hanede Saat 6.30 Bayram Namazı İçin Kalkış Telaşı Aslında Ezan 7.20 'de Okunuyor Ama Ben Uyanırmıyım ki Hemen Öyle 6.30 'da Annem Başlar Kaldırmaya Çalışmaya Anca 7.00 De Ayakta Olurum :)

Kalktığımda İlk İşim Direk Bilgisarayı Açıp Güncellemeleri Yükletmek Olur Tabi Dışardan Bir Ses Babamın Sesi Rüyandamı Görüyorsun Şu Bilgisarayı :)
Ne Yapalım Bizimkide Böyle Bir Takıntı .

Çay Simit :)
Bayram Namazını Falanda Kıldık Eve Gelecez Bizimkilerin Takıntısı İlla Kahvaltıda Simit Olacak Yoksa Kahvaltı Diye Bir Şey Olmaz Ve Evde Bir Kaos Meydanı Oluşur.

Simiti Aldık Eve Geldik Kahvaltı Masasına Oturdum Bir Telefon Arkadaşların Bayram Kutlamaları Falan , Sonra Mesajlar Falan Kahvaltım Zehir Oldu .

Neyse Bu Kahvaltı Faslı Fazla Uzadı Gibi Ve Hemen Geçiş Yapıyoruz :)

El Öptük Harçlık Alamadık :(

Sıra Geldi Akraba Ziyareti Falan Tüm Büyüklerimize Gittik Ellerini Öptük Şekerimizri Aldık Kolanyamızı Aldık Ama Bayram Harçlığı Alamadık :( 
Her Bayram Harçlık Veren Akrabalarımız Bu Bayram Cimrilikten Kırılıyordu .
Zaten Harçlık Bahane Sadece Aklıma Geldi Yazıyım Dedim En Önemli Olan Şey Birlikte Bayramlaşmak Ve Vakit Geçirmek .



Şeker, Candy


Ve Siz Sevgili Okurlarımı Unutmadım Ve Şekerimizi İkram Ediyorum :) 

Sakın Çekinmeyin Avuç Avuç Alabilirsiniz Buyrun Blogunuzun Şekerleri Gibi Alın :)

Herkeze Hayırlı Bayramlar .

Kurbanınız Kabul Olur İnşallah .

Okuduğunuz İçin Teşekkürler .

Bu yazıyı sitenizde/forumunuzda paylaşmak için aşağıdaki linkleri kullanabilirsiniz..




Blogger eklentileri


Etiketler: Kişisel

Yazar Hakkında - Berkay Erdinç .


Blogumuz ilk yayınından bu güne , blogger eklentilerini , tüm blogger kullanıcılarına ulaştırmak için yayın yapmış , bu süre içinde hiç bir şekilde kar/gelir elde etmemiş , etmiyecektir..Lütfen desteklerinizi bizden esirgemeyin..

Bizi Facebook ve Twitter üzerinden de takip edebilirsiniz..

Bayramın İlk Günü Nasıl'mı Geçti ? için “8 yorum” bulunmaktadır.

  1. Allahın Hakkı Üç Tür O Yüzden Üç Adet Şeker Aldım :)

    Günün'de İyi Geçmiş . Yazıyı Hiç Sıkılmadan Okudum

    İyi Bayramlar Kardeşim

    YanıtlaSil
  2. En son bayram harçlığı aldığım zamanı hatırlamıyorum bile :).

    YanıtlaSil
  3. Harçıklar ne durumda şuan :D

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Yaz Tatiline Biriktiriyorum :) Domain + Ücretli Tema Alacam Site İçin :D

      Sil